استقلالی‌ها بار دیگر دست به دامن سازمان لیگ شدند

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ، درخواست کرد بازی این تیم برابر گل گهر سیرجان در زمان دیگری برگزار شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  با تصمیم سازمان لیگ فوتبال، ۳ دیدار باقی مانده از هفته بیستم لیگ برتر بدون حضور تماشاگران برگزار شد. این در حالی بود که مسئولان باشگاه استقلال از این تصمیم انتقاد و از مسئولان ورزشی کشور درخواست کردند تمام بازی‌های لیگ برتر لغو شود تا سلامت بازیکنان و عوامل برگزاری مسابقات به خطر نیفتد.  

گفته می‌شود باشگاه استقلال بار دیگر درخواست خود را تکرار کرده و با ارسال نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ خواستار لغو بازی با گل گهر سیرجان و برگزاری این بازی در زمانی دیگری شده است.  

پس از بازیکنان استقلال که از بدون تماشاگر برگزار شدن بازی‌ها انتقاد کرده بودند، صبح امروز هم فرهاد مجیدی تصمیم سازمان لیگ برای برگزار شدن مسابقات را زیر سوال برد و اعلام کرد با پافشاری سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات، جان بازیکنان و عوامل تیم‌ها به خطر می‌افتد، در صورتی که ارزش فوتبال و لیگ برتر بیش‌تر از جان انسان‌ها نیست.


بیشتر بخوانید: مجیدی: حتما باید یکی از ما جان خودمان را از دست بدهیم تا مسئولان به فکر سلامتی بازیکنان و مربیان باشند؟


باید دید سازمان لیگ که در روز‌های اخیر به شدت بر موضع خود مبنی بر برگزاری بازی‌ها پافشاری کرده بود، تغییری ایجاد خواهد کرد یا دیدار استقلال و گل گهر طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار