رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تمام ظریف ورزش کشور را برای موفقیت کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ بسیج کردیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک گفت: دنبال سلسله جلساتی که در وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک داریم، امروز هم جلسه مشترک اعضای ستاد اجرایی با وزیر برگزار شد و گزارشی از روند برنامه‌ها و عملکرد و فعالیت‌های ۲ سال گذشته کمیته ملی المپیک بررسی شد. بحث ما وفاق و انسجام و همدلی و همگرایی است. اعضای هیات اجرایی و نواب رئیس هر کدام نقطه نظراتی داشتند برای بهبود روش‌ها و سیستم‌ها بحث کردند. بحث‌ها بسیار خوب بود و نکات مختلفی مطرح شد.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: یک چیزی برای ما به عنوان یک اصل تلقی می‌شود آن هم این است که ما و وزارت ورزش و جوانان تمام توان و انرژی و منابع را در مسیر توسعه ورزش قهرمانی قرار بدهیم. هدف را المپیک ٢٠٢٠ تعریف کردیم و بعد از آن رویکرد آسیایی داریم. باید از حواشی پرهیز کنیم. لازمه درخشش در المپیک و آسیا این است که در داخل کشور همه منابع، امکانات و ظرفیت‌ها را در مسیر انسجام قرار بدهیم و از هرگونه حاشیه پرهیز کنیم.

صالحی امیری توضیح داد: امروز که با شما صحبت می‌کنم وارد سومین سال فعالیت‌ها در دور جدید شدیم. خوشبختانه در این ۲ سال انسجام و وفاق حداکثری وجود داشت. سیاست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، نواب رئیس و بنده این است که تحت هر شرایطی از حواشی پرهیز و فقط در متن حرکت کنیم. بدانیم که ورزش ٤ رکن دارد. این ارکان اربعه ورزش باید با هماهنگی، همدلی و همگرایی حرکت کنند.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: رکن اول ورزش قهرمانی ایران وزارت ورزش و جوانان و در راس آن وزیر ورزش و جوانان است. رکن دوم کمیته ملی المپیک و پارالمپیک هستند. رکن سوم فدراسیون‌ها هستند که نقش بی بدیلی در توسعه ورزش قهرمانی دارند و رکن چهارم رسانه‌ها هستند.

او اضافه کرد: امروز من می‌توانم این شهادت را به مردم عزیز بدهم که در بهترین وضعیت هماهنگی و همگرایی بین ارکان چهارگانه ورزش هستیم.

او گفت: امروز که با شما صحبت می‌کنم درگیر کرونا و اعزام تیم‌ها برای اردو‌های بین المللی به منظور کسب سهمیه هستیم. در فضای اخبار تلخ و ناکامی‌ها، خبر خوب کسب سهمیه شمشیربازی را داشتیم. در چند روز آینده هم خبر خوشی از کاراته خواهیم داشت.

صالحی امیری ادامه داد: در مجموع ما امروز می‌توانیم این ادعا را داشته باشیم و این وعده را بدهیم که همه ظرفیت ورزش برای المپیک ٢٠٢٠ بسیج شده است تا انشاالله کاروان ما بتواند با درخشش در المپیک ٢٠٢٠ کام ملت را شیرین کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار