معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: طی روز‌های اخیر یک تور گردشگری در اردبیل گزارش شده که غیرمجاز بوده و با افراد متخلف برخورد می‌شود.

برخورد با تورغیرمجاز در اردبیل؛ هیچ مجوزی صادر نشده است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در پی درج اخباری در فضای مجازی مبنی بر برگزاری تور گردشگری در استان اردبیل این مهم از سوی اداره کل مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزاری تورهای گردشگری تا اطلاع ثانوی لغو شده و مطابق بخش نامه‌ها هیچ آژانسی حق ارائه مجوز را ندارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: بر خلاف نشر اکاذیب مبنی بر اخذ مجوز از اداره کل، این تور فاقد مجوز بوده و مکاتبات لازم با دستگاه‌های قضایی استان نیز صورت گرفته است تا با افراد متخلف برخورد شود.

فرشی افزود: تخلف آژانس همکار نیز متاسفانه محرز شده و مستنداتی که از سوی تور ارائه شده کذب است.

او با تاکید به اینکه تا زمان فروکش این بیماری، برگزاری تورهای گردشگری لغو شده است، گفت: انتظار می‌رود راهنمایان تور و آژانس‌های مسافرتی مطابق قوانین و مقررات رفتار کنند؛ چراکه سلامت مردم در اولویت است و با افراد متخلف مطابق قوانین برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.