امام جمعه پاوه گفت: امروز شاهد امنیت مطلوبی در سراسر ایران اسلامی و خصوصا استان کرمانشاه و شهرستان پاوه هستیم.

 امنیت به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ماموستا "ملاقادر قادری" در دیدار با جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: امروز شاهد امنیت مطلوبی در سراسر ایران اسلامی و خصوصا استان کرمانشاه و شهرستان پاوه هستیم.

او ادامه داد: این خوش خیالی است اگر تصور کنیم دشمنان لحظه‌ای از ضربه زدن به کشور و با چالش مواجه کردن امنیت جامعه ما غافل شده اند، آن‌ها هر لحظه به دنبال وارد کردن ضربه به ما هستند و از این رو باید همواره مراقب و هوشیار باشیم.

ماموستا قادری بیان کرد: در این میان نیرو‌های مسلح از جمله نیروی انتظامی با چشمان همیشه بیدار خود امنیت خوبی را در کشور حاکم و فضا را برای مجرمان و دشمنان این مرز و بوم ناامن کرده اند.

امام جمعه پاوه همچنین به بحث انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: علی رغم تلاش دشمنان برای ایجاد ناامنی در خلال برگزاری این رویداد مهم، دیدیم که انتخابات در سلامت و امنیت کامل برگزار و موضوع نگران کننده‌ای رخ نداد.

او در پایان با قدردانی از تلاش‌های پلیس برای برقراری امنیت در خلال برگزاری انتخابات، خواستار همکاری همه دستگاه‌های اجرایی با نیروی انتظامی در راستای ارتقاء امنیت شد.



ارتقاء امنیت مشارکت همه اقشار جامعه را می طلبد

 

سرهنگ "جمال سلمانی" در دیدار با امام جمعه پاوه   گفت: وظیفه ذاتی پلیس حفظ امنیت جامعه و شهروندان آن است که خوشبختانه این موضوع مورد قبول اکثر شهروندان قرار دارد.

او با بیان اینکه دشمنان و مجرمان به صورت مداوم طرح‌ها و نقشه‌های خود را برای رسیدن به اهدافشان تغییر می‌دهند، گفت: پلیس نیز متناسب با آن تلاش می‌کند که برنامه هایشان را شناسایی و خنثی کند.

سرهنگ سلمانی ادامه داد: در این میان نکته قابل توجه نیاز پلیس به مشارکت دستگاه‌های اجرایی و خود مردم برای ارتقاء امنیت فعلی است چرا که تجربه ثابت کرده است برای ارتقاء امنیت نیاز مبرمی به مشارکت همه افراد جامعه است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین به نقش روحانیون برجسته در همراه سازی مردم با پلیس اشاره و اظهار کرد: افرادی نظیر ماموستا قادری با توجه به مقبولیتی که میان اقشار مختلف مردم دارند می‌توانند از آن‌ها بخواهند که نهایت همکاری را به منظور ارتقاء امنیت با ماموران پلیس داشته باشند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.