مهم‌ترین حوادث امروز (ششم اسفند سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (سه شنبه ششم ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق حرفه‌ای توسط پلیس خرمشهر

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ خرمشهر با اقدامات با کار اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او در ادامه با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به یک فقره سرقت منزل، ۲ فقره سرقت داخل خودرو، ۲ فقره سرقت سیم برق، یک فقره سرقت اماکن خصوصی و یک فقره سرقت سایرعناوین اعتراف کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

دستگيری متخلف شكار و صيد در آبادان

علی فتحی نیا رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان گفت: طی گشت و کنترل این اداره در حوزه استحفاظی یک نفر متخلف شکار غیر مجاز پرنده دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

او افزود: بر اساس مصوبه شماره ۴۴۲ شورایعالی حفاظت محیط زیست بهای ضرر و زیان ناشی از شکار هر قطعه سار مبلغ ۵۰۰ هزار ریال تعیین شده است که متخلف می‌بایست علاوه بر جریمه کیفری که از سوی دادگاه تعیین می‌شود مبلغ جریمه را نیز پرداخت نماید.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.