رئیس ایستگاه ۱۰ و ۳ آتش نشانی مشهد گفت: دو کارگر، به دلیل گاز گرفتگی، هنگام لایروبی کانال جمع آوری و هدایت فاضلاب، جان باختند.

مرگ دلخراش ۲ كارگر هنگام  لایروبی به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سر آتشیار حسن نجمی  رئیس ایستگاه ۱۰ و ۳ آتش نشانی مشهد با بیان این مطلب گفت: در پی تماس تلفنی، مبنی بر گرفتار شدن دو كارگر، در درون تأسیسات زیر زمینی جمع آوری و هدایت شبکه فاضلاب "سیستم اگو" ،  نیروها بلافاصله در محل اعزام شدند.

او تصریح کرد: با حضور نجاتگران در محل مشخص شد،  ۲ کارگر میانسال، حین لایروبی کانال جمع آوری فاضلاب "سیستم اگو" به دلیل گازگرفتگی درعمق کانال،  دچار مسمومیت شدید شده و از هوش رفته بودند که بلافاصله امدادگران آتش نشانی با استفاده از تجهیزات ویژه،  اقدام به تزریق هوا به داخل منهول فاضلاب کرده و هم زمان این دو کارگر را با تجهیزات خاص به بیرون از کانال منتقل کردند.
 
رئیس ایستگاه ۱۰ و ۳ آتش نشانی مشهد گفت: پس از انتقال این افراد به سطح زمین و معاینه این ۲ نفر توسط تکنسین های اورژانس حاضر در صحنه، فوت این افراد به دلیل مسمومیت شدید تایید شد و با حضور عوامل انتظامی در محل، بررسی ها در خصوص علت اصلی این حادثه آغاز شد.
نجمی افزود: با توجه به دهانه با قطر كم این نوع کانال ها و وجود گازهای سمی داخل منهول و کانال فاضلاب "سیستم اگو"،  تنفس افراد بدون تجهیزات حفاظت فردی ، حتی در مدتی كوتاه بسیار خطرناک است.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۶ ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
یعنی چی دیه برا این بد بختا تعلق نمیگیره یعنی