مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۵ اسفند ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق کیف و موبایل قاپ در دشت آزادگان/واحد‌های صنفی متخلف در هفتکل پلمب شدندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۵ اسفند ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی دشت آزادگان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف و موبایل قاپ مناطق مختلفی از شهرستان، پیگیری موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری کلانتری ۱۱ سوسنگرد با اقدامات اطلاعاتی سارق کیف قاپ را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی دستگیر کردند.

سرهنگ موسوی بیان داشت: متهم در بازجویی‌های پلیسی به ۷ فقره سرقت شامل؛ ۳ فقره کیف قاپی، ۲ فقره تلفن همراه و ۲ فقره سرقت منزل در سطح این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان تصریح کرد: متهم پس از مواجهه حضوری و شناسایی توسط مالباختگان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

پلمب ۵ واحد صنفی متخلف در هفتکل

سرهنگ علی تقدسی فرمانده انتظامی هفتکل گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس طی دو روز گذشته در هفتکل اجرا شد.

او افزود: درجریان این طرح تعدادی واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند که ۵ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن قوانین و مقررات مربوطه پلمب شدند.

سرهنگ تقدسی با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به این پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.


تکمیل می‌شود...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.