مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۲۵ بهمن ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارقان در دشت آزادگان به دام قانون افتادندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز جمعه ۲۵ بهمن ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سارقان حرفه‌ای در دشت آزادگان دستگیر شدند

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی دشت آزادگان گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، ماموران پلیس آگاهی با همکاری عوامل کوپ‌ها وبا انجام کار اطلاعاتی ۶ سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او افزود: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۲۱ فقره سرقت از جمله؛ داخل خودرو، موتورسیکلت، اماکن دولتی، منزل و سایر عناوین اعتراف کردند.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انفجار گاز در دزفول حادثه آفرید

عبدالحسین معظم فر مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: صبح امروز، جمعه ۲۵ بهمن ماه، انفجار و آتش سوزی در یک باغ ویلا واقع در بلوار شهید کمیلی این شهرستان به مرکز ۱۲۵ اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه این حادثه به علت نشت گاز کپسول ۱۱ کیلویی رخ داد، بیان داشت: انفجار و آتش سوزی در این باغ ویلا به وقوع پیوست و ۲ نوجوان ۱۶ ساله نیز مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

برق دستبند بر دستان سارقان مسلح احشام در رامشیر

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه احشام در شب گذشته در رامشیر، موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی کمتر از یک ساعت خودروی سارقان را شناسایی و طی عملیاتی آن را توقیف وهر ۳ نفر سارق مسلح را دستگیر کردند.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی متهمان یک قبضه سلاح شکاری مدل شورشی به همراه ۴ تیر مربوطه و ۲ راس بز مسروقه کشف شد، ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۲ فقره سرقت مسلحانه و ۶ فقره سرقت احشام معترف شدند.

این مقام ارشد انتظامی اذعان داشت: نیروی انتظامی در جهت کشف جرائم از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد و مصمم است با جرائم خشن با قاطعیت برخورد کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار