سارق لوازم خودرو در دام پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: سارق لوازم خودرو با اعتراف به ۴۵ فقره سرقت، دستگیر شد.

سارق لوازم خودرو در دام پلیسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی افزایش سرقت لوازم خودرو در سطح حوزه کلانتری ۱۵ رجایی شهر، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران با برنامه ریزی دقیق و افزایش گشت‌های انتظامی در مناطقی که سرقت انجام می‌شد، در نهایت سارق را در حال پرسه زنی و بررسی خودرو‌های پارک شده دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ معظمی گودرزی گفت: در بازرسی از ساک دستی متهم تعدادی ابزار آلات که جهت انجام سرقت و باز کردن درب خودرو‌ها استفاده می‌کرد، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان این که متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار بود، افزود: در ادامه روند تحقیقات بر روی این سارق حرفه ای، نامبرده به ۴۵ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف و گفت که لوازم سرقتی را به افراد رهگذر فروخته است.

او با بیان این که متهم برابر دستور مقام قضایی برای ادامه روند تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد، گفت: شهروندان عزیز می‌توانند برای اطلاع از نکات پیشگیری از سرقت به کانال پلیس البرز در پیام رسان سروش به آدرس policealborz@ مراجعه کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.