فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: باندسارقان اماکن خصوصی با کشف ۲۳ فقره سرقت دراین شهرستان خبرداد.

سارقان اماکن خصوصی، در دام پلیسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ مهدی فضلی علیشاه، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی درمنطقه چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه بخش چهارباغ پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: باتلاش‌های شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی، یکی از اعضای باند سارقان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در ادامه گفت: متهم در بازجویی‌های کارآگاهان، به ۲۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی با همکاری ۲ نفر دیگر از همدستانش اعتراف کرد که با تلاش کارآگاهان تمامی اعضای باند دستگیر و بازرسی از مخفیگاه آن‌ها مقادیر زیادی اقلام سرقتی کشف شد.

سرهنگ فضلی علیشاه افزود: در این زمینه ۲ نفر مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

ماه گذشته نیز علیشاه از دستگیری باند زورگیرانی که با استفاده از یک خودرو وانت و دست کاری شماره پلاک آن در نقش مسافر کش مبادرت به زور گیری از مردم می کردند، خبرداد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.