معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از مراجعه بیش از ۳۶ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی استان اردبیل خبر داد.

رضا شیرین زاده، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: از ابتدای امسال ۳۶ هزارو ۷۹۳ دستگاه ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی استان اردبیل مراجعه کرده اند.

او با بیان اینکه در استان اردبیل ۴ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین فعالیت می‌کند از افزایش ۱۴ درصدی مراجعه ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی استان اردبیل خبر داد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزایش ۷۰۵ درصدی تعداد مردودی خودرو‌های مراجعه شده را بیان کرد و گفت: ۳ هزارو ۴۴۸ دستگاه خودرو پس از اصلاح عیب و نواقص موفق به اخذ برگ معاینه فنی شده اند که این مهم نیز افزایش ۷۶۰ درصدی را نشان می‌دهد.

شیرین زاده تصریح کرد: از ۳۶ هزار و ۷۹۳ دستگاه ناوگان سنگین مراجعه شده به مراکز معاینه فنی استان اردبیل ۲۸ هزارو ۹۵۰ دستگاه در مرتبه اول توانسته اند برگ معاینه فنی دریافت کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.