معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از افزایش ۱۵ درصدی مراجعه ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی استان اردبیل خبر داد.

افزایش ۱۵ درصدی مراجعه ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی اردبیل

رضا شیرین زاده، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه در استان اردبیل ۴ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین فعالیت می‌کند افزود: در ۱۰ ماه گذشته ۳۳ هزارو ۶۳۵ دستگاه ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی استان اردبیل مراجعه کرده اند.

او افزایش ۶۹۵ درصدی تعداد مردودی خودرو‌های مراجعه شده را عنوان کرد و افزود: ۳ هزار و و ۱۲۶ دستگاه خودرو پس از اصلاح عیب و نواقص موفق به اخذ برگ معاینه فنی شده اند که این مهم نیز افزایش ۷۸۳ درصدی را نشان می‌دهد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از ۳۳ هزار و ۶۳۵ دستگاه ناوگان سنگین مراجعه شده به مراکز معاینه فنی استان اردبیل ۲۶ هزارو ۵۴۰ دستگاه در مرتبه اول توانسته اند برگ معاینه فنی دریافت کنند.

شیرین زاده تصریح کرد:رانندگان استان با مراجعه به موقع به مراکز معاینه فنی موجود در استان ضمن اینکه از سلامت خودروی خود مطلع می شوند بلکه می توانند کمک موثری به شهر و استان در راستای کاهش و جلوگیری از آلودگی هـوا داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار