نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید مسئولان برای انسداد مرزها تدبیری بیندیشند تا اجازه نفوذ و فکر تجاوز به دشمنان نظام نداده نشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز صبح در آئین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان کردستان از مقاومت و پایمردی نیروهای مرزبانی در مرزهای کشور قدردانی کرد و گفت: باید همواره در برابر دشمنان ایستادگی کرد چراکه هر ملتی که در برابر فشار و سختی‌ها مقاومت کرده  موفق شده است.

او افزود: عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی به‌واسطه وجود رهبری هوشمند و شجاع, تلاش شبانه‌روزی نیروهای مسلح و بصیرت مردم به‌وجود آمده و باید همواره قدردان این نعمت ها باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه باید همواره در برابر زیاده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواهی‌های دشمنان مقاومت و ایستادگی کنیم, اظهار داشت: نیروهای مرزبانی در مرزهای کشور جلو معاندان نظام ایستاده و در صورت کوچک‌ترین تحرک و تجاوز, با کوبنده‌ترین پاسخ‌ها روبه‌‌‌‌رو خواهند شد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با تاکید بر این نکته که باید همواره مرزها و حریم‌ها را حفظ شود و  اجازه نفوذ و فکر تجاوز به دشمنان نظام نداده نشود، اذعان داشت: باید مسئولان برای انسداد مرزها تدبیری می‌اندیشیند و در طول این سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به اتمام می‌رسید.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید مسئولان به‌فکر بهبود معیشت مرزنشینان باشند, افزود: باید هر کدام از مردمان مرزنشین, حافظی برای مرزها باشند.

او در پایان سخنان خود با قدردانی از حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات تصریح کرد: از مجلس یازدهم انتظار می‌رود در راستای تحقق منویات رهبری و قوی‌شدن کشور گام بردارند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.