به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در این جلسه که با حضور بابک افروز مدیر کل بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکت ملی پست، حمید باقری مدیر کل پست استان اصفهان، معاونین و کارشناسان اداره کل پست استان در سالن جلسات شهید کیانی برگزار شد، غضنفری اظهار داشت: پروژه سورتینگ پس از تهران، در برخی استانهای کشور نیز راه اندازی خواهد شد.
وی با تشریح نحوه تمدید و اخذ قراردادهای جدید به مدیریت هزینهها اشاره کرد و گفت: برخی قراردادها هزینه انجام شده برای اخذ قرارداد را هم کسب نمیکنند که لازم است در خصوص آنها تجدید نظر شود.
غضنفری ضمن اشاره به اهمیت پروژهها و رویکردهای جدید در شرکت ملی پست اظهار داشت: به زودی کانورتهای تلسکوپی جهت جابجایی بستهها وارد مراکز تجزیه و مبادله در سطح کشور خواهد شد که جابجایی بستهها راحت و بدون آسیب پذیری انجام میشود.
بیشتر بخوانید: اقدامات پیشگیرانه شرکت پست در مقابله با ویروس کرونا
وی افزود: نیروهای ناکار آمد میبایستی از نیروهای کاری مجزا و قابل شناسایی شوند که تا پایان سال ارزیابی انجام خواهد شد.
غضنفری از افزایش کیفیت بسته بندیها در پست خبر داد و با ابراز امیدواری از ادامه این روند گفت: با توجه به اینکه ترافیک امانات رو به افزایش و ترافیک پست نامهها رو به کاهش است جهت جابجایی و مبادله بستهها باکسهای پلاستیکی جایگزین کیسه خواهد شد.
معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست با بیان اینکه در توسعه تجارت الکترونیک باید از پلت فرمها و زیر ساختهای قوی استفاده کرد، افزود: تفکر پروژه محور باید در مجموعه فرهنگ سازی شود و پست اصفهان بسیار قانونمند است و ظرفیت لازم را برای انجام پروژههای نوین در اختیار دارد.
بابک افروز مدیر کل بازاریابی نیز در این جلسه، داشتن نگاه شرکتی به مسائل را مورد تأکید قرار داد و گفت: با چنین رویکردی میتوان در سال آینده جذب بازارهای جدید را در دستور کار قرار داد.
در این جلسه حمید باقری مدیر کل پست استان اصفهان گزارشی از عملکرد ۱۰ ماهه در استان اصفهان را ارایه کرد و روسای ادارات و کارشناسان این اداره کل به طرح دیدگاهها و پرسشهای خود پرداختند.
انتهای پیام/