مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: امسال ۹ هزار دانش‌ آموز این استان از مناطق عملیاتی غرب وجنوب بازدید کرده‌اند.

عزام ۹ هزار دانش‌آموز همدانی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشورمحمد تقی امیدی ساکت، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با بیان اینکه در ۱۱ ماهه امسال ۹ هزار نفر دانش آموز دختر و پسر از استان همدان به اردوی راهیان نور جنوب و غرب کشور اعزام شدند، گفت: از این تعداد ۵ هزار نفر به جنوب و ۴ هزار نفر به غرب کشور اعزام شدند.

او افزود: از زمان تاسیس بسیج دانش آموزی ۳ میلیون نفر به اردوی راهیان نور اعزام شده اند ادامه داد: بسیج دانش آموزی ۳۶ هزار شهید به این انقلاب هدیه کرد و از این تعداد هزار و ۷۶ نفر آنان دانش آموز همدانی بودند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اهداف برگزاری این اردو‌ها گفت: هدف از برگزاری اردو‌های راهیان نور آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ، معارف و ارزش‌های دفاع مقدس و ایثار و فداکاری شهدای سرافراز انقلاب اسلامی است که این برنامه با همکاری آموزش و پرورش انجام می‌شود.

۳۰ بهمن ماه اعزام دانش آموزان همدانی به مناطق عملیاتی پایان یافت

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۱۹ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
به نظر من توی این شرایط آلودگی کروناویروس این سفر و برنامه اردوی راهیان نور بزرگترین اشتباه و خیانت هست چرا که با این کار چندین استان و چندین هزار آدم رو تحت تاصیر این ویروس و انتشار سریع تر آن قرار می دهند. کاری با مدیران بی فکر ندارم که برنامه رو کنسل نکردن ولی در تعجبم که خانواده ها و دانش آموزان و دانشجویان چرا رفتن؟