سرپرست فرماندهی انتظامی رفسنجان از دستگیری ۲ سارق خودرو و کشف یک دستگاه کامیون بنز خاور و یک دستگاه وانت مزدا در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۲ سارق و کشف ۲ دستگاه خودروی سبک و سنگین سرقتی در رفسنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ محمدمهدی کریمی سرپرست فرماندهی انتظامی رفسنجان با اشاره به سرقت وانت مزدا از شهرستان زرند و کشف آن در رفسنجان گفت:سارقان پس از دستگیری با تشکیل پرونده روانه دادسرا و خودرو‌های مسروقه تحویل مالباختگان شدند.

او تصریح کرد: پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهاد‌های اجتماعی و مسئولیت پذیری شهروندان با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم دانست.

دستگیری سارق موتورسیکلت و کشف ۶ فقره سرقت در بم

فرمانده انتظامی شهرستان بم از شناسایی و دستگیری سارق موتورسیکلت با ۶ فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۴ بروات خبر داد.

سرهنگ نجفی با اشاره به اقدام سارقان برای اوراق سازی موتورسیکلت و فروش قطعات آن افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲ عدد موتور سیکلت سالم مسروقه و تعدادی وسایل اوراق شده مربوط به موتور سیکلت کشف شد که این متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های انجام شده به ۶ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف کرد.

او از عموم مردم خواست: با رعایت نکات ایمنی و مجهز نمودن وسایل نقلیه به تجهیزات ایمنی، پلیس را در جهت ارتقاء امنیت و پیشگیری از جرایمی همچون سرقت یاری کنند.

بازدید میدانی فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از بازار و طلافروشی‌های مرکز استان کرمان

همزمان با در پیش بودن ایام پایانی سال فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از طلا فروشی‌های محدوده بازار و دیگر واحد‌های صنفی بازدید کرد.

سرهنگ فداء در این بازدید خطاب به صنوف طلافروشان شهر کرمان بیان داشت: با توجه به حساسیت شغل شما و خطرات آن، بایستی همکاری و تعامل بسیار نزدیکی با پلیس داشته و به توصیه‌های کارشناسان انتظامی درجهت پیشگیری از جرائم از جمله سرقت‌ها توجه کنید.

او با اشاره به تشدید گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیسی افزود: این اقدامات پیشگیرانه در واحد‌های طلافروشی می‌تواند حفاظت فیزیکی بویژه دوربین‌های مداربسته و بهره گیری از سامانه مها باشد تا زمینه سرقت برای سارقان فراهم نشود.

پلمپ ۲۰ حلقه چاه آب کشاورزی غیرمجاز در شهرستان جیرفت

فرمانده انتظامی جیرفت از پلمپ ۲۰ حلقه چاه آب غیر مجاز کشاورزی در این شهرستان خبر داد و گفت: این اقدامات که برای پیشگیری از خشک شدن سفره‌های آب زیر زمینی و جلوگیری از بحران آب صورت می‌گیرد با جدیت ادامه دارد.

سرهنگ محمدرضایی در تشریح این خبر گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر اینکه افرادی در محله"بند سراجی"به صورت مخیانه اقدام به حفر چاه و برداشت غیرمجاز آب‌های زیر زمینی می‌کنند، تیم‌هایی از کلانتری ۱۲ شهید بهشتی با همکاری تیمی از ماموران آب منطقه‌ای ۲۰ حلقه چاه آب کشاورزی غیر مجاز را پلمپ کردند.

کشف ۲۱ راس گوسفند قاچاق در کهنوج

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهنوج از کشف ۲۱ راس گوسفند قاچاق و دستگیری ۲ نفر قاچاقچی در این رابطه خبر داد.

سرهنگ حیدر احمدیوسفی گفت:ماموران پاسگاه عملیاتی"چاه حاجی"شهرستان کهنوج هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی روستایی حدفاصل روستای"کوتک" از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک خودروی پراید ۲۱ راس گوسفند فاقد مجوز کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی کهنوج با اشاره به این که ارزش دام‌های کشف شده ۲۱۰ میلیون ریال بر آورد شده، افزود: این دام‌ها به اداره دامپزشکی شهرستان منتقل و در این رابطه یک متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

با دستگیری ۲ مالخر ۱۳ فقره سرقت احشام در بردسیرکشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر از دستگیری ۲ مالخر و کشف ۱۳ فقره سرقت احشام درعملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"جعفر غضنفری"گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان، ماموران پلیس طی چند عملیات جداگانه ۲ مالخر و ۹ سارق را دستگیر کردند که سارقان به ۱۳ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان معترف شدند.

فرمانده انتظامی بردسیر افزود: ۲ نفر از این سارقان از اتباع بیگانه هستند که دامداران از آن‌ها به عنوان چوپان یا در امورات دامداری استفاده می‌کردند و این دو نفر با شناختی که از مکان‌های دامداری داشتند با سارقان دیگر هماهنگی و شبانه احشام را سرقت می‌کردند که به دامداران توصیه می‌شود ضمن پرهیز از بکارگیری اینگونه افراد در امر ایمنی مکان‌های نگهداری احشام دقت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.