برخورد همزمان موتورسیکلت و کامیون با عابر پیاده در جاده شهید سلیمانی شهرستان فردیس، منجر به فوت عابر پیاده شد.

موتورسیکلت، جان شهروند فردیسی را گرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت یک عابر پیاده به دلیل برخورد موتورسیکلت، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی فردیس به محل حادثه اعزام شدند.

با حضور ماموران و بررسی موضوع مشخص شد راکب موتور به دلیل سرعت زیاد و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با عابر پیاده برخورد کرده و عابر را نقش بر زمین می‌کند که در این حین یک کامیون دیگر نیز با عابر برخورد کرده و او را به شدت مصدوم می‌کند.

بنابراین گزارش، با حضور عوامل امدادی مصدوم به مراکز درمانی منتقل شد، اما به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

گفتنی است، علت حادثه در دست بررسی است.

سرهنگ سیدمجید فیض جعفری معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان نیز گفت: در اثر نشت گاز، یک پیرزن و پسر جوانش در کرج جان باختند.

او افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت ۲ نفر در اثر استنشاق گاز مونواکسید کربن در منطقه گلهشر کرج بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار کلانتری ۳۲ گلشهر قرار گرفت.

سرهنگ فیض جعفری گفت: وی افزود: ماموران با اعزام به محل حادثه و بررسی موضوع متوجه شدند یک پسر جوان و مادر سالخورده اش در اثر استنشاق گاز مونواکسید کربن جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار