رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد گفت: سامانه بارشی قوی از روز سه شنبه وارد استان آذربایجانغربی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اردلان محمدپور رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد گفت: سامانه بارشی قوی از روز سه‌شنبه هفته جاری وارد آذربایجا‌نغربی می‌شود که فعالیت آن موجب بارش برف و باران در نقاط مختلف استان خواهد شد. 

او افزود: فعالیت این سامانه از روز سه‌شنبه به صورت بارش برف و باران و کولاک در مناطق جنوبی و مرکزی استان آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

محمدپور تصریح کرد: با ورود این سامانه دمای هوای آذربایجانغربی تغییر محسوسی پیدا نمی‌کند و در این مدت وجود مه غلیظ پدیده غالب در استان خواهد بود.

او با اشاره به خروج سامانه بارشی فعال در آذربایجانغربی از امروز گفت: این سامانه بارشی که از دیروز وارد استان و موجب بارش شده بود، از اواخر امروز به تدریج از استان خارج می‌شود.

محمدپور گفت: با فعالیت این سامانه شاهد بارش ۱.۵ میلیمتری در پیرانشهر، ۱.۳ میلیمتری در اشنویه و کمتر از یک میلیمتر در ارومیه، سردشت و تکاب بودیم.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته چالدران با دمای منفی پنج درجه سانتیگراد سردترین و شاهین‌دژ و پلدشت نیز با دمای هوای ۱۰ درجه سانتیگراد گرمترین شهر استان بود و دمای هوای مهاباد هم بین صفر و ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.