ارسال انواع کمک‌های مردمی یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: محموله کمک‌های مردمی استان یزد به ارزش ۳۱۰ میلیون تومان برای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

محمد زارع سروی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،گفت:  محموله کمک‌های مردم استان یزد به ارزش ۳۱۰ میلیون تومان برای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

او افزود: اقلام ارسالی شامل بخاری برقی، پتو، کفش، کنسروجات، برنج، روغن، خرما، پودر لباسشویی، ماکارانی، نان خشک، حبوبات بود که با همکاری معاونت داوطلبان و معاونت امداد و نجات استان به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: این جمعیت با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برای یاری‌رساندن دستگاه‌های دولتی و مجموعه‌های مردمی به سیل‌زدگان و جلوگیری از خسارت‌های بیشتر، تاکنون کمک‌هایی را برای هموطنان خود در سیستان و بلوچستان کرده است.

زارع با بیان اینکه مردم یزد در صحنه‌های مختلف پیشتاز بوده و در کمک به هموطنان از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند، تصریح کرد: از حس نوع دوستی و همراهی مردم استان بسیار سپاسگزاریم و همچنین مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد کلیه بانک‌ها و کد دستوری # ۱۱۲ * واریز کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار