رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم از اجرای طرح کاروان سلامت در روستای شهریاری و ویزیت بیش از ۵۰ نفر از روستائیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، حسین نوید رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم گفت: کاروان سلامت هلال احمر خاتم اقدام به اعزام تیم سلامت و پزشک متشکل از یک پزشک عمومی، دو پرستار، سه نفر داوطلب هلال احمر به روستای شهریاری دهستان چاهک کرد که با استقبال اهالی این روستا روبرو شد.

او افزود: معاینه اهالی روستا از سوی پزشکان عمومی، تجویز و تحویل دارو به صورت رایگان، ارائه آموزش‌های پزشکی در زمینه بیماری‌های فصلی، تست قندخون و فشار خون رایگان از جمله برنامه‌ها و خدمات کاروان سلامت جمعیت هلال احمر خاتم به این روستا بوده است.

نوید ادامه داد: هدف از اجرای طرح کاروان سلامت در مناطق کم برخوردار ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در ابعاد مختلف، کمک به بهبود سطح سلامت افراد کم برخوردار و تاثیرگذاری بر رفتار جامعه با حفظ کرامت انسانی است.

او گفت: همچنین در قالب این طرح ملی تلاش می‌شود با شناسایی نیاز‌ها و محرومیت‌های موجود در روستا‌های استان بخشی از این نیاز‌ها را با اعزام کاروان سلامت و با حضور و حمایت داوطلبان خیّر برطرف کرد.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.