جرج کلونی ساخت «آسمان نیمه شب» را به پایان رساند

جرج کلونی با پایان فیلمبرداری «آسمان نیمه شب» وارد مرحله پس از تولید این پروژه شده است که از نتفلیکس پخش خواهد شد.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندی وایر، با اعلام نتفلکیس جرج کلونی فیلمبرداری «آسمان نیمه شب» پروژه جدیش در همکاری با این کمپانی را که اقتباسی از رمانی به نام «صبح بخیر، نیمه شب» است را به پایان رسانیده.

عنوان این پروژه «آسمان نیمه شب» عنوان شده و پیش از این همنام با رمان یعنی «صبح بخیر نیمه شب» شناخته می‌شود. این سایت نوشت دلیل تغییر نام به این خاطر است که هیچ ارتباطی با رمان «صبح بخیر، نیمه شب» به نوشته جین ریس در سال ۱۹۳۹ میلادی که داستان یک معتاد الکلی را روایت می کند،ندارد.

این فیلم یک داستان علمی تخیلی است که از رمانی به قلم لیلی بروکز دالتون اقتباس شده و  روی شخصیتی به نام آگوستین با بازی جرج کلونی تمرکز دارد که یک دانشمند تنها در قطب است و تلاش می‌کند دیگر همراهان خود را از بازگشت به محل زندگیشان متوقف کند.

فلیسیتی جونز، دیوید اویلوو، کایل چندلر، دیمین بیچر و تیفانی بون بازیگران این فیلم سینمایی هستند. فیلمنامه این پروژه سینمایی که به گفته نتفلیکس در اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد، توسط نویسنده فیلم برنده اسکار «از گور برخواسته» نوشته شده است.

این فیلم اولین حضور جرج کلونی به عنوان کارگردان بعد از فیلم سینمایی «سابربیکن» با نقش آفرینی مت دیمون و جولیان مور است که در گیشه شکست خورده بود.

پیش از این در سال ۲۰۰۵ جرج کلونی با نامزد شدن در اسکار بهترین کارگردانی با فیلم سینمایی «شب بخیر، موفق باشی» موفقیت‌های بیشتری را رقم زد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.