پوستر سومین جشنواره مد و لباس ایرانی فجر استان البرز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ناصر مقدم، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ضمن تشکر از همکاری و مشارکت انجمن مد و لباس، کارگروه ساماندهی مد و لباس البرز، موسسه هنری البرز استان سیمرغ و دانشگاه فنی حرفه ای استان البرز واحد دختران در برگزاری این جشنواره، گفت:لباس یکی از مهمترین موضوعات، حوزه فردی و اجتماعی انسان است.

ناصر مقدم افزود: این جشنواره با هدف بالاتر بردن کیفیت مد و لباس ایرانی و اسلامی چه از نظر شکل و چه از نظر محتوا برگزار می شود و حضور یک مرکز علمی و آموزشی در برگزاری این رویداد، جنبه ی پژوهشی آن را پر رنگ تر و اثر گذاری آن را بیشتر می کند.

مدیر کل فرهنگ و رشاد اسلامی استان البرز گفت: سومین جشنواره مد و لباس فجر استان البرز در ۲ بخش رقابتی(طراحی لباس در بخش های گوناگون، طراحی کیف و کفش،طراحی چادر و پوشش سر،طراحی زیور آلات )  و بخش نمایشگاه برگزار می‌شود.

او افزود: در این جشنواره و کارگاه های تخصصی مد و لباس با حضور اساتید دانشگاهی نیز برگزار خواهد شد و نفرات برگزیده در روز اختتامیه، ۱۷ اسفند معرفی خواهند شد.

گفتنی است سومین جشنواره مد و لباس فجر استان البرز از ۱۲ لغایت ۱۷ اسفند در فرهنگسرای جوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار می شود.

انتهای پیام / ر. خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.