فرماندار منوجان گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی بخصوص پنج شهرستان جنوبی کرمان با حضور حماسی خود سیلی محکمی به دشمن بخصوص آمریکای جنایتکار زدند.

انتقام سخت ملت از آمریکا با سیلی دومبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمد محمودی فرماندار شهرستان منوجان گفت: این شهرستان با ۸۰شعبه اخذ رای توانست با حضور گسترده این دیار برگ زرین در تاریخ انقلاب رقم بزنند.

او افزود: حضور پرشور و گسترده مردم فهیم و شایسته منوجان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نشان از عشق به ولایت و رهبری است و این مردم شریف شایسته قدر دانی هستند.

فرماندار منوجان گفت: درود خدا به روان پاک امام راحل شهیدان انقلاب اسلامی و شما مردم مومن و شایسته شهرستان منوجان که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان رهبری معظم انقلاب حماسه‌ای دیگر رقم زدید.

او بیان کرد: حضور با شکوه ملت ایران در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز ۲ اسفند، پاسخی کوبنده به دشمنان اسلام و حضوری مقتدرانه در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان منوجان گفت: مردم عزیز در روز دوم اسفند حضوری مومنانه و آگاهانه داشته و ضمن ادای تکلیف دینی و ملی، جلوه‌های بی نظیری از اقتدار و عزت و عشق و وفاداری خود به آرمان‌ها و ارزش‌های الهی را در مقابل دیده گان جهانیان جلوه گر ساختند.

محمودی اضافه کرد: اینجانب بعنوان خادم شما مردم فهیم و قدر شناس شهرستان منوجان بر خود فرض می‌دانم که از حضور آگاهانه تک تک مردم فهیم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که موجب سرفرازی ایران اسلامی در جهان گردید قدردانی نموده و برای منتخب شما در مجلس شورای اسلامی توفیق آرزو نموده و موفقیت همگان را در پرتو توجهات حضرت بقیه الله الاعظم، ولی عصر (عج) از درگاه ایزد منان مسئلت نمایم.

فرماندار منوجان گفت: انتخابات در این شهرستان با حضور حداکثری مردم به پای صندوق‌های رای با آرامش کامل و بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار