مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: اپلیکیشن و وب سایت پروانه به منظور تسهیل امور هنرمندان راه اندازی شد.

اپلیکیشنی که به کمک هنرمندان آمده استناصر مقدم، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن و وب سایت پروانه توسط صندوق اعتباری هنر، به منظورتسهیل امور مرتبط با این حوزه، گفت: در راستای عمومی سازی دسترسی فرهنگی و فراهم کردن بستری جامع و مناسب برای فعالیت هنرمندان در حوزه نمایش توانمندی ها، سوابق و قابلیت ها، فروش آثار هنری، فرهنگی ایجاد ارتباط مستقیم میان هنرمندان و مخاطبان آن‌ها در فضای آنلاین صندوق اعتباری هنر اقدام به ایجاد اپلیکیشن و وب سایت پروانه به نشانی www.iparvaneh.ir کرد.

او افزود: هنرمندان می‌توانند با نصب و عضویت در اپلیکیشن پروانه از مزایای این اپلیکیشن که شامل فضای اختصاصی معرفی و ارائه سوابق و توانمندی‌های هر فرد، نمایشگاه دائمی آثار هنری فضای فروش اختصاصی اثر، خدمات تولید و محتوا و ایجاد برند شخصی هنرمند است بهره‌مند شوند.

مقدم  با بیان این مطلب که این اپلیکیشن توسط صندوق اعتباری هنر با هدف عمومی سازی دسترسی به آثار فرهنگی و هنری و با مزیت دسترسی مستقیم به هنرمندان و آثار آن‌ها راه اندازی شده است، گفت: ایجاد بستری برای نمایش و فروش آثار هنری، صنایع دستی، اشتغال زایی و کشف استعداد میان هنرمندان کمتر شناخته شده ایرانی شکل گرفته است.

او افزود: اپلیکیشن پروانه قصد دارد به هنرمندان نو ظهور کمک کند تا با بازار هدف خود بیشتر آشنا شده، دانش خود را به روز کنند، از جریان نمایشگاه‌ها و روند‌های بازار هنر در جهان با خبر شوند، آثار خود را در فضایی حرفه‌ای و مناسب عرضه کرده و به فروش برسانند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: در شرایط کنونی، بیشتر امکانات و فضا‌ها برای معرفی آثار در اختیار هنرمندان شناخته شده قرار گرفته است و هنرمندان نو ظهور علی رغم داشتن آثاری با سطح کیفی بالا، در معرفی و فروش آثار خود چندان موفق نبوده و نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند و خدمات مختلفی که در اپلیکیشن پروانه ارائه می‌شود این پشتیبانی را ارائه می‌کند.

او افزود: اپلیکیشن پروانه فضای رقابتی را برای هنرمندان فراهم می‌کند تا بتوانند از طریق این رقابت سالم سطح کیفیت آثار خود را ارتقاء داده و برای حضور در بازار‌های بین المللی آماده شوند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.