مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: شش اثر به مرحله نهایی جشنواره تئاتر کهن دشت البرز راه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آثار راه یافته به جشنواره تئاتر خیابانی کهن دشت البرز معرفی شده و نتایج آن اعلام شد.

ناصر مقدم، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: هیئت داوران مرحله بازبینی جشنواره تئاتر کهن دشت البرز متشکل از ندا قربانیان، علی نوریان و حامد هادوی طی دو روز بازبینی و بررسی آثار متقاضی در نظرآباد و کرج و پس از نشست فنی و تخصصی، شش اثر را برای حضور در مرحله نهایی جشنواره معرفی کردند.

او افزود: این آثار بدون اولویت بندی عبارت اند از؛  پسر کش به کارگردانی محمد میرزاپور با رویکرد نمایش ایرانی از نظرآباد، توپ قانونی شماره پنج به کارگردانی هادی ملکیان با رویکرد اجتماعی دینی از کرج، زندگی آقای میم به کارگردانی پژمان پهلوانی با رویکرد اجتماعی کمدی از کرج، سبزه متمایل به سفید به کارگردانی مریم رضازاده با رویکرد ایثار و شهادت از نظرآباد، عروسی جنگ به کارگردانی هدیه فلاح پور و مرضیه ذاکری با رویکرد ایثار و شهادت از کرج و هنگامه به کارگردانی اسماعیل آقامحمدی با رویکرد تجربه‌های نو از نظرآباد.

مقدم گفت: گفتنی است تمامی آثار فوق مشروط به رعایت نکات فنی و هنری است که توسط دبیرخانه جشنواره به اطلاع کارگردانان خواهد رسید.

او افزود: سومین جشنواره تئاتر خیابانی کهن دشت البرز روز‌های ۱۹ و ۲۰ بهمن در نظرآباد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.