مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نظرآباد از پذیرفته شدن ۱۸ اثر نمایشی در بازخوانی طرح‌های جشنواره استانی تئاتر خیابانی کهن دشت خبر داد.

۱۸ اثر نمایشی در بازخوانی طرح‌های جشنواره کهن دشت پذیرفته شدندمریم مقدم، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: در مجموع از میان ۳۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه سومین جشنواره تئاتر خیابانی کهن دشت استان البرز ۱۸ اثر در بازخوانی پذیرفته شده و به مرحله بعدی راه یافتند.

او افزود: آبی که قطع شد و من بیکار شدم، اول چاله بود یا چاه، پانتومیز، پسرکش، توپ قانونی شماره ۵، چرخ زندگی چرخ مرگ، حماسه دیگر، درد پنهان، دونیمه یک رویا، رجبعلی، زم، زندگی آقای میم، سبزه متمایل به سفید، عروس جنگ، ماده ۱۴۸، من قاتل پسرتان نیستم، هنگامه و هیاهو برای هیچ اسامی ۱۸ اثر پذیرفته شده در بازخوانی جشنواره کهن دشت است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد گفت: کلیه کارگردانان عزیزی که اثر آن‌ها در لیست پذیرفته شدگان است فرصت دارند تا نهم بهمن ماه برای تمرین و آماده سازی اثر خود اقدام کنند.

او در پایان افزود: سومین جشنواره تئاتر خیابانی استان البرز همچون ۲ دوره پیشین در سال‌های ۹۴ و ۹۵ به میزبانی شهرستان نظرآباد که صاحب ۹ هزار سال فرهنگ و مدنیت بوده و هنرمندان نام آوری در سطح کشور را نیز داراست برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ق.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.