مدیرکل اداره هواشناسی خوزستان گفت: پیش بینی می‌شود از اواخر وقت فردا یکشنبه شاهد بارش باران همراه با وزش باد شدید در استان باشیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری مدیرکل اداره هواشناسی استان خوزستان گفت: طی امروز تا فردا در نیمه شمالی و شرقی احتمال بارش پراکنده و در بقیه مناطق مه یا مه رقیق دور از انتظار نیست.

او افزود: سامانه بارشی از اواخر یکشنبه تا اواخر وقت چهارشنبه جو استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد که سبب رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در استان خواهد شد.

سبزه زاری اظهار داشت: بارش در نیمه شمالی و شرقی استان از حجم بالایی برخوردار است و سبب طغیان رودخانه‌ها و بالا امدن سطح آب و مسیل‌ها در استان می‌شود.

مدیرکل اداره هواشناسی استان خوزستان بیان کرد: در مناطق مستعد استان بارش تگرگ و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود، همچنین وزش باد در روز دوشنبه سبب برخاستن گرد و خاک موقت در مناطق غرب، جنوب غرب، جنوب و مرکز استان خواهد شد. از روز دوشنبه تا روز چهارشنبه خلیج فارس مواج و طوفانی است.

به گفته سبزه زاری، در ۲۴ ساعت گذشته؛ شهرستان گتوند با ۲۶.۲ درجه سانتیگراد و شهرستان ایذه با ۶.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده اند، ضمن اینکه دمای هوا در اهواز بین ۲۳.۷ تا ۱۰.۵ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.