زردپوشان شیرازی برای کسب برد، کار سختی مقابل سرخپوشان پاکدشت دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۲۵ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۴ و ۱۵ روز یکشنبه چهارم اسفندماه تیم فجر شهید سپاسی شیراز به مصاف میزبانش سرخپوشان پاکدشت می‌رود.

داوود مهابادی سرمربی تیم فجر در خصوص نتایج نیم فصل دوم در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: متاسفانه در تعطیلات نیم فصل و زمانی که تیم‌ها در پی جذب بازیکنان مورد نظر خود بودند، ما نتوانستیم مهره‌ای جذب کنیم و همین موضوع به تیم فجر ضربه زد و با آسیب دیدگی چهار پنج مهره خود به مشکل جدی تری برخورد کردیم و نفرات جایگزین هم نتوانستند به هماهنگی لازم برسند و انتظارات را برآورده کنند.

او اضافه کرد: به ادامه فصل امیدواریم و با رفع مصدومیت بازیکنان می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم و جبران امتیازات از دست رفته را داشته باشیم.

فجری‌ها با ۳۶ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ دسته یک فوتبال قرار گرفتند و سرخپوشان پاکدشت با ۲۹ امتیاز در مکان یازدهم قرار دارند.

نماینده فارس در هفته ۲۴ در دیداری خانگی مقابل رایکا بابل با تساوی یک-یک متوقف شد و دیدار سرخپوشان پاکدشت و سپیدرود رشت به تعویق افتاد.

دیدار رفت ۱۹ مهرماه برگزار شد و فجر شهید سپاسی با گل‌های امیرشبانی و میلاد احمدی در مقابل گل حجت اسلامی، با نتیجه ۲-یک سرخپوشان پاکدشت را مغلوب کرد.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار