سرپرست فرمانداری رامهرمز از ادامه فرآیند اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آرش قنبری سرپرست فرمانداری رامهرمز در جریان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: فرآیند رای گیری از ساعت ۸ صبح امروز آغاز و تاکنون ادامه دارد و روال عادی برگزاری انتخابات در این شهرستان در حال انجام است.

او مشارکت مردم برای حضور در شعب اخذ رای را در رامهرمز مناسب ارزیابی کرد و بیان داشت: این شهرستان داری ۹۸ شعبه اخذ رای است که تعداد ۴۴ شعبه آن سیار هستند و ۲ هزار نفر در زمینه‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و انتظامات برگزاری این انتخابات مشارکت دارند.

قنبری همچنین تعداد افراد واجد شرایط اخذ رای در این شهرستان را ۸۵ هزار و ۹۶۰ نفر اعلام و تصریح کرد: برگزاری انتخابات در این شهرستان عادی است و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به اینکه مدارس شهرستان رامهرمز روز شنبه تعطیل خواهند بود، اظهار داشت: این تصمیم به خاطر این گرفته شده که بیشتر عوامل اجرایی انتخابات مجلس یازدهم را فرهنگیان و معلمان این حوزه انتخابیه تشکیل می‌دهند.

بر اساس اطلاعیه شماره ۳۳ ستاد انتخابات کشور، زمان اخذ رای تا ساعت ۲۰ در سراسر کشور غیر از استان چهارمحال و بختیاری تمدید شد.

براساس این گزارش، در حوزه انتخابیه رامشیر و رامهرمز ۱۴ نامزد نمایندگی انتخابات مجلس یازدهم با یکدیگر به رقابت پرداختند. این حوزه انتخابیه یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.