معاون اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی ایلام خبر داد؛

هشدار به داروخانه‌ها و مراکز فروش کالا‌های بهداشتی و پزشکی در استان ایلام

معاون اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی ایلام به داروخانه‌ها و مراکز فروش کالا‌های بهداشتی و پزشکی در استان ایلام هشدار داد.

هشدار به داروخانه‌ها و مراکز فروش کالا‌های بهداشتی و پزشکی در استان ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ ولی زاده معاون اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی ایلام گفت: هرگونه احتکار، اخفاء و امتناع، کم فروشی، گرانفروشی، عدم عرضه کالا محصولات بهداشتی و پزشکی یا تقلبی و غیر استاندارد از سوی داروخانه‌ها به مصرف کنندگان جرم تلقی و با متخلفین به شدت برخورد قضایی می‌شود.

 معاون اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی ایلام با تاکید بر اینکه هیچ مورد مشکوکی از ابتلاء به کرونا  در استان ایلام وجود ندارد و دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام، موارد مشکوک و مبتلا به کرونا در سطح استان ایلام تکذیب می‌نماید.

ولی زاده بیان کرد:مردم ولایتمدار استان ایلام به اخبار کذب و شایعات بی اساس توجه ننمایند و داروخانه‌های در سطح استان موظفند کالا‌های بهداشتی و پزشکی را به نرخ مصوب قانونی به مصرف کنندگان عرضه نمایند و هرگونه افزایش قیمت خودسرانه یا عدم عرضه کالا به مصرف کنندگان جرم تلقی و با افراد متخلف به شدت برخورد قاطع و قضایی صورت می‌گیرد.

او اضافه کرد: گشت مشترک تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت، معدن وتجارت، و اداره کل استاندارد، داروخانه‌ها و مراکز فروش کالا‌های بهداشتی و پزشکی مرکز ایلام وشهرستان‌های تابعه مورد بازرسی قرار خواهند داد و در صورت مشاهده تخلف، با اخلالگران در عرضه کالا‌های بهداشتی وپزشکی در محل وقوع تخلف رسیدگی و به شدت برخورد قاطع و قانونی انجام می‌گیرد .

ولی زاده از مردم ولایتمدار استان خواست در صورت مشاهده هر نوع تخلفی در داروخانه‌ها با سامانه ۱۳۵ یا شماره ۰۸۴۳۲۲۲۷۴۰۱و۰۸۴۳۲۲۲۷۴۰۳ داخلی ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.