رئیس کل دادگستری فارس؛

ثبت ۲۳ پرونده تخلف انتخاباتی در استان فارس

رئیس کل دادگستری فارس از ثبت ۲۳ پرونده تخلف انتخاباتی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه برگزاری انتخابات، اظهار داشت: حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی و قانونی است و انقلاب این حق انتخاب را به ما داده است.

وی با بیان اینکه این یک حق برای همگی ما است که باید از این حق خود استفاده کنیم و تکلیف شرعی خود را انجام دهیم، گفت: دادگستری استان نقش به سزایی در ثبت تخلفات انتخاباتی دارد و در این راستا قضات ویژه در سراسر استان تعیین کردیم.

حجت‌الاسلام موسوی در ادامه از مشارکت حداکثری مردم استان سخن گفت و ادامه داد: تاکنون در استان فارس ۲۳ پرونده تخلف انتخاباتی ثبت شده است.

تخلفات انتخاباتی در این دوره در استان فارس کمتر بوده است

دادستان شیراز با بیان اینکه امسال نسبت به دوره‌های قبل شاهد تخلف کمتری از سوی هواداران بوده‌ایم، گفت: عمده تخلفاتی که صورت گرفته است تخریب رقبا توسط کاندیدها بوده است.
تخلفات انتخاباتی در این دوره در استان فارس کمتر بوده است

حیدر آسیابی دادستان شیراز هم از حضور پرشور و حداکثری مردم استان در انتخابات خبر داد و گفت: هم اکنون شاهد حضور گسترده مردم در ساعات آغازین این حماسه باشکوه در پای صندوق‌های رای در حرم مطهر شاهچراغ (ع) هستیم.

او با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر خلق حماسه‌ای دیگر در روز دوم اسفندماه، افزود: مردم فارس همیشه در صحنه‌های انقلاب حضور پر رنگی دارند و با مشارکت پرشور نظام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

آسیابی ادامه داد: شرکت در انتخابات یکی از جلوه‌های مهم حضور در صحنه‌های انقلاب است و نقش‌آفرینی مردم در سرنوشت خود آنهاست زیرا با همین انتخابات افرادی را تعیین می‌کنند که در مجلس برای تصمیم‌گیری کلان نقش‌آفرینی می‌کنند.

او با بیان اینکه امسال نسبت به دوره‌های قبل شاهد تخلف کمتری از سوی هواداران بوده‌ایم، گفت: عمده تخلفاتی که صورت گرفته است تخریب رقبا توسط کاندیدها بوده است.

آسیابی با بیان اینکه امسال شاهد تشکیل پرونده‌های زیادی در دستگاه قضائی استان نبوده‌ایم، گفت: بیشتر سعی شده از طریق ستاد پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم انتخاباتی کارها را دنبال کنیم.

دادستان شیراز عنوان کرد: در تمام دادسراها و محاکم دادگستری شعب ویژه‌ای برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی اختصاص داده‌ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار