ثبت شکایات انتخاباتی مردم از طریق سامانه الکترونیکی

رییس هیات مرکزی بازرسی انتخابات فارس گفت: مردم از طریق سامانه الکترونیکی شکایات انتخاباتی را ثبت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رییس هیات مرکزی بازرسی انتخابات استان فارس گفت: سامانه الکترونیکی رسیدگی به شکایات انتخاباتی در میز خدمات پورتال وزارت کشور راه اندازی شده که مردم می‌توانند شکایت خود را در این سامانه ثبت کنند.

عبدالرضا قاسم پور افزود: مردم علاوه بر سامانه رسیدگی به شکایات انتخاباتی، می‌توانند شکایات خود را به هیات‌های بازرسی انتخابات و بازرسان وزارت کشور در شهرستان استان اعلام کنند.

او ادامه داد: هیات‌های بازرسی اتتخابات در ۳۶ شهرستان استان فعال هستند وهمه فعالیت‌ها، تحرکات و روند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را رصد می‌کنند.

رییس هیات مرکزی بازرسی انتخابات استان فارس گفت: هیات‌های بازرسی انتخابات نظارت لازم را انجام می‌دهند تا انتخابات از مسیر صحیح و قانونی خود منحرف نشود و تذکر‌های لازم را می‌دهند.

قاسم پور افزود: هیات‌های بازرسی انتخابات به عوامل اجرایی و نظارت انتخابات کمک می‌کنند که در کنار هم با وحدت و همدلی انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونی برگزار کنند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه دوم اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود. در استان فارس و چهار استان دیگر، به صورت همزمان انتخابات نخستین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز برگزار خواهد شد.

سه هزار و ۲۲۷ شعبه اخذ رای در استان فارس برای اخذ رای از سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از واجدان شرایط شرکت در انتخابات دوم اسفند پیش‌بینی شده است.

استان فارس دربرگیرنده ۳۶ شهرستان، ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که سهم حوزه انتخابیه شیراز و زرقان، چهار کرسی نمایندگی است.

بنا بر اعلام ستاد انتخابات استان فارس، هم اینک تعداد کاندیدا‌های نمایندگی مجلس در استان ۳۰۰ نفر است که از این تعداد ۲۶۷ نفر مرد و ۳۳ نفر زن هستند.

از شروع ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان فارس، ۹۲۴ نفر در این استان اقدام به نام‌نویسی کردند و ۹ نفر نیز حوزه انتخابیه خود را از سایر نقاط کشور به فارس انتقال دادند که در این میان، تاکنون ۱۵۶نفر از کاندیدا‌های نمایندگی مجلس انصراف داده‌اند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد هاشمی
۲۲:۰۷ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
با سلام خدمت شما من الان حدود ۱۶ماه اقدام کردم برای بیمه بیکاری با گذشت حدود ۱۶ماه هنوز اداره بیمه هیچ جواب قانع کننده ای به ما نداده چون کارفرماه ۳ماه بین بیمه وقفه انداخته من نمیدونم چه بکنم لطفا یا پیگیری کنید یا راهنمایی بفرمایی ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد هاشمی
۲۲:۰۷ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
با سلام خدمت شما من الان حدود ۱۶ماه اقدام کردم برای بیمه بیکاری با گذشت حدود ۱۶ماه هنوز اداره بیمه هیچ جواب قانع کننده ای به ما نداده چون کارفرماه ۳ماه بین بیمه وقفه انداخته من نمیدونم چه بکنم لطفا یا پیگیری کنید یا راهنمایی بفرمایی ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
سلبلل
۱۳:۳۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
سلام عرض ادب احترام خدمت شما
لطفا طریقه انتخاب شدن نماینده های ارومیه رو پیگیری کنید
فیلمی که پخش شده رو حتما دیدید
دارن چند هزار کاغذ رو خودشون مینوسن و میندازن صندوق
لطفا اطلاع رسانی کنید
Ukraine
عباس عطایی
۱۹:۱۱ ۰۳ اسفند ۱۳۹۸
دیروز در حوزه انتخاباتی خواهران واقع در شهر رضویه بخش فریمان موقع رای دادن خانمی به اسم خانم هاشمی از اعضا بسیج خواهران با خانم من به نام ملیحه صانعی برخورد بدی کرد دست اون رو پیچاند و به زور سوار خودروی پراید کرد و به مرکز بسیج خواهران منتقل کرد و تا ساعتها اونو نگه داشت و شناسنامه و کارت ملی خانمم را بازداشت کرد و گفت باید بری از خونت به من زنگ بزنی بعد اگر ادرس خونت درست بود بیا تا مدارکتو بدم من به خانم هاشمی گفتم داری من و خانمم را از حق مسلم ما که رای ریزی هست در این روز مهم میندازی اما ایشان سر حرف خودش ماند و مدارک را نداد و خانم من را از صف رای ریزی جلوی اون همه مردم به طرز ناشایستی و به زور توقیف کرد و مدت زیادی بازداشت کرد و شناسنامه و کارت ملی رو هم تا چندین ساعت نداد و خودش به طور اشکارا تبلیغ میکرد برای اقای احسان قاضی زاده هاشمی شاید هم فامیل ایشان بود من از این صندق و از این خانم شکایت دارم لطف کنید به خاطر خدا به خاطر اینکه حقوق مردم پایمال نشه رسیدگی کنید ممنونم عباس عطایی هستم از کلاته سبز فرهاد گرد
آخرین اخبار