از ابتدای امسال تاکنون ۶۵۲ نوعروس خانواده‌های نیازمند جهیزیه دریافت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: اعطای جهیزیه به دختران نیازمند، کمک به ازدواج زنان مددجوی سرپرست خانوار و اهدای هدیه ازدواج به پسران خانواده‌های تحت حمایت از رویکرد‌های این نهاد در راستای ایجاد زمینه ازدواج آسان نیازمندان است.

او با اشاره به اعطای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت و نیازمند افزود: هزینه تأمین جهیزیه این نوعروسان ۲۳ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال بوده است.

ملک پور با بیان اینکه ایجاد زمینه ازدواج مجدد زنان فاقد همسر تحت حمایت نیز از رویکرد‌های این نهاد است ادامه داد: دو میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال به ۶۹ بانوی مددجو برای ازدواج مجدد اعطا شد.

او همچنین با اشاره به اعطای هدیه ازدواج به پسران خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان گفت: همچنین سه میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال هدیه ازدواج به ۲۰۹ داماد اهدا شده است.

ملک پور افزود: خانواده‌های نیازمند برای تأمین هزینه ازدواج فرزندان خود با مشکلات مالی مواجه هستند، مردم نوعدوست استان می‌توانند با پرداخت مبالغ دلخواه سهمی در این امر خداپسندانه داشته باشند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار