سندرز: اطمینان دارم اوباما در انتخابات از من حمایت می‌کند

نامزد انتخابات ۲۰۲۰ در مصاحبه با شبکه سی‌ان‌ان اعلام کرد در صورتی که در انتخابات مقدماتی پیروز شود، اطمینان دارد که باراک اوباما از او حمایت خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، برنی سندرز، سناتور دموکرات ایالت ورمونت روز پنجشنبه (دیروز) اعلام کرد کاملا اطمینان دارد در صورتی که در انتخابات مقدماتی به عنوان نامزد حزب دموکرات پیروز شود، باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا از او حمایت خواهد کرد.

او در مصاحبه با شبکه سی ان ان گفت: نمی‌خواهم به شما بگویم که من و اوباما چه دوستان صمیمی هستیم؛ اما با هم دوست هستیم. من با او صحبت کرده ام و در سال‌های گذشته اغلب با او تلفنی صحبت می‌کنم.

سندرز در ادامه گفت: او نمادی برای حزب دموکرات است و من کاملا اطمینان دارم که او نقشی جدی در این خصوص ایفا می‌کند. ما به او احتیاج داریم هیچ شکی نیست. اگر من پیروز شوم، مطمئن هستم که او در کنار من خواهد بود و اگر کس دیگری هم پیروز شود، او در کنار او خواهد بود. من انتظار دارم که او نقشی مهمی برای کمک به ما در شکست دونالد ترامپ ایفا کند.

این در حالی است که در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما، سندرز چندین بار از او انتقاد کرده بود. نتایج نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که سطح محبوبیت برنی سندرز در مقایسه با گذشته افزایش یافته است و وی در میان هم حزبی‌های خود پیشتاز است.

سندرز که در حال حاضر، پیشتاز نامزد‌های دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ است در ماه اکتبر سال گذشته میلادی دچار حمله قلبی شد و مدتی را در بیمارستان سپری کرد. بیماری او باعث شد گمانه‌زنی‌ها درباره عدم توانایی او برای ریاست جمهوری شدت بگیرد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار