برگزاری انتخابات مجلس در هزارو ۲۳۴ شعب اخذ رای کردستان

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فردا در ۱۲۳۴ شعب اخذ رای در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسین خوش اقبال رئیس ستاد انتخابات استان کردستان با بیان اینکه زمینه برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و رقابتی در استان مهیاست، اظهار داشت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲ اسفندماه در ۱۲۳۴ شعب اخذ رای در استان آغاز خواهد شد.

او با بیان اینکه از یکهزار و ۲۳۴ شعب اخذ رأی، ۶۳۲ شعبه ثابت و ۶۰۲ شعبه سیار است؛ افزود: بیش از ۲۰ هزار نفر شامل نیرو‌های اجرایی، نظارت و حفاظت در امر برگزاری انتخابات در کردستان همکاری دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: براساس آمار ثبت احوال حدود ۶۰ هزار نفر از یک میلیون و ۲۰۰ هزار کردستانی واجد شرایط در انتخابات، رأی اولی هستند که انتظار می‌رود فردا قبل از همه، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

او گفت: در حال حاضر ۹۵ نفر نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس در پنج حوزه انتخابیه استان هستند که ۸ نفر از آنان را بانوان بوده و یقیناً این قشر تأثیرگذار در مشارکت بالای انتخابات مؤثرند.

خوش‌اقبال با بیان اینکه خوشبختانه در این چند روز تبلیغات کاندیدا‌ها «هیچ» مورد سوءامنیتی در استان نداشتیم، عنوان کرد: تمام امکانات و شرایط برگزاری انتخابات مطلوب در کردستان فراهم و هماهنگی‌های لازم با هیئت‌های اجرایی، بازرسی، نظارت و ستاد انتخابات انجام شده تا هیچ فردی از رأی دادن محروم نماند.

او تأکید کرد: از همه مردم استان انتظار می‌رود به‌دلیل شرایط آب و هوایی در ساعت‌های اولیه صبح فردا پای صندوق‌های رأی حاضر شده و زمان رأی دادن خود را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: یقیناً مردم انقلابی و همیشه در صحنه کردسنان همواره حماسه‌ساز بوده و در انتخابات دوم اسفندماه نیز، ضمن مشارکت بالا، با انتخاب اصلح خود نمایندگان کارآمد راهی مجلس و تودهنی محکمی به آمریکا و شایعه‌پراکنان خواهند داد.

خوش‌اقبال گفت: از همه مرد استان انتظار می‌رود با حضور و شرکت در انتخابات در راستای تداوم توسعه و پیشرفت کردستان سهیم و مشارکت کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.