یکی از جانبازان آبادانی پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مجروحیت به آسمان پر کشید و میهمان دوستان و همرزمان شهیدش شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،یکی از یادگاران دوران هشت سال حماسه و مقاومت از دیار آبادان پس از تحمل چندین دهه درد و رنج مجروحیت آسمانی شد و به همرزمان شهیدش پیوست.

جانباز سرافراز محسن عبدیان از رزمندگان خوزستانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس همگام با دیگر مجاهدان فی سبیل الله در جبهه حضور یافت و به نبرد با دشمنان دین و میهن پرداخت.

این دلیرمرد خوزستانی پس از حضور در جبهه در نبرد با دشمنان اسلام از چند ناحیه بدن مجروح شد و مدال جانبازی را به گردن آویخت که از آن پس تاکنون با درد و رنج مجروحیت همنشین بود.

این جانباز آبادانی بیش از این فراق یاران و همرزمان شهید را تاب نیاورد و پس از چندین دهه بردباری و شکیبایی در برابر جراحات ناشی از حضور در جبهه به آسمان پر کشید.

همچنین پدر شهیدان عبدالامیر و عبدالعزیز بچاری از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس آبادان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

زنده‌یاد فاضل بچاری پدر پدر شهیدان عبدالامیر و عبدالعزیز بچاری از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس آبادان که در سال ۱۳۵۹ داغ نخستین فرزند را دیده بود پس از تحمل چند دهه فراق میهمان فرزندان شهیدش شد.

پیکر پاک و مطهر زنده‌یاد فاضل بچاری پدر پدر شهیدان عبدالامیر و عبدالعزیز بچاری با حضور دوستان، آشنایان، وابستگان، فامیل، همسایگان، بستگان، همشهریان و هم استانی‌ها در آبادان تشییع شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.