مراسم چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دیروز با حضور قشرهای مختلف مردم در سالن اجتماعات سپاه آبادان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سرهنگ پاسدار شاپور احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان  دیروز در مراسم چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی  گفت: شهادت سردار سلیمانی باعث افزایش همدلی و وحدت ملی در بین اقشار مختلف کشور شد و مردم در آیین تشییع پیکر این سردار بزرگوار و ابومهدی المهندس سنگ تمام گذاشتند.

او به حضور مردم آبادان در آیین تشییع پیکر ابومهدی المهندس فرمانده میدانی حشدالشعبی اشاره کرد و افزود: مسوولان و میهمانان عراقی‌ها  از حضور گسترده مردم در این آیین متعجب بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با  چهلمین سالروز شهادت شهید سلیمانی گفت:امسال به اذعان همه تحلیل‌گران حضور مردم در راهپیمایی بیش از ۲ برابر پارسال بود که به طور قطع شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در این قضیه نقش دارد.

سرهنگ پاسدار احمدی بر حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس یازدهم در دوم اسفند تاکید کرد و ادامه داد: با حضور مردم در پای صندوق‌های رای و مشارکت آنان در انتخابات، مردمی بودن حکومت جمهوری اسلامی اثبات می‌شود.

او با قدردانی از حضور مردم در صحنه‌های سیاسی گفت: امید است نماینده‌هایی برای مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند که بتوانند با تلاش مضاعف مسایل و مشکلات مردم را برطرف کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.