فرمانده سپاه خرمشهر از اجرای اردوی فرهنگی رزمی شبیه سازی نابودی اسراییل با عنوان شبیه سردار برای دانش آموزان در این شهرستان خبر داد .

علیرضا خردمند فرمانده سپاه خرمشهر در گفت و گو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، با بیان اینکه اردوی فرهنگی رزمی شبیه سردار  در تاریخ ۷ و ۱۴ بهمن در اردوگاه شهید باکری اجرا میشود ، گفت :  این اردو ساعت ۸ صبح آغاز میشود. و بدین صورت است که در ابتدا یک فیلم  برای دانش آموزان پخش خواهد شد سپس دانش آموزان باید به جای شخصیت های این فیلم  در طول اردو ایفای نقش و مراحل آن را طی کنند .

او افزود : هدف از اجرای اردوی فرهنگی رزمی آشنایی نوجوانان و جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت و به طور ویژه آشنایی و پاسداشت مجموعه از عملکردهای  شهید سپهبد قاسم سلیمانی است .

فرمانده سپاه خرمشهر ادامه داد : در حقیقت با اجرای این اردو، فرمایش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) که فرمودند ، سردار سلیمانی یک مکتب است به طور عملی و عینی برای  آینده سازان کشورمان شرح میشود .

خردمند در پایان گفت : فرزندان شهدا نیز در اجرای این طرح نقش به سزایی دارند همچنین خانواده های معزز شهدا به عنوان مهمان ویژه حضور خواهند داشت .

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.