نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مردم باید برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات حضور یابند و به افرادی که می‌توانند در مجلس خدمت کنند، رای دهند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،   آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با دعوت از مردم استان برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم باید برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات حضور یابند و به افرادی که می‌توانند در قوه مقننه خدمت کنند رای دهند.

او با اشاره به اینکه رای مردم در زندگی شخصی و اجتماعی شان نیز تاثیر دارد، افزود: حضور پرشور مردم انقلابی استان بوشهر در انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان از بصیرت و حضور همیشگی در صحنه‌های انقلاب دارد.

امام جمعه بوشهر پیام رای مردم به استکبار جهانی را وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: مردم با مشارکت گسترده خود در انتخابات می‌گویند ما با انقلاب هستیم و انقلاب را با انتخابات زنده نگه می‌داریم.

صفایی بوشهری مجلس را یکی از ارکان اصلی و مهم نظام جمهوری اسلامی دانست که نقش مهمی در قانون گذاری، نظارت و تصمیم سازی‌های مهم دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.