استاندار بوشهر گفت: دوم اسفند، با حضور پرشور مردم استان در انتخابات مجلس یازدهم به روزی به یاد ماندنی و ماندگار تبدیل خواهد شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در جمع خبرنگاران با قدردانی از نامزدها و حامیان آنان که در عرصه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور دارند، گفت: در ایام تبلیغات همکاری خوبی در ایجاد فضای بانشاط انتخاباتی فراهم شد که از همه دست اندرکاران قدردانی می‌شود.

او افزود: فضای بانشاط انتخاباتی در استان بوشهر مژده می‌دهد که ان‌شاءالله مشارکت خوبی در انتخابات ۲ اسفند رقم بخورد.

همه امکانات برای برگزاری انتخابات آماده است

استاندار بوشهر ادامه داد: همه امکانات برای برگزاری انتخابات در تمام نقاط استان فراهم شده و همه کار‌ها را فرمانداری‌های ۱۰ گانه، بخشداری‌های مستقل و مراکز حوزه‌های انتخابیه انجام داده‌اند.

گراوند گفت: نیرو‌های نظامی، انتظامی، بازرسی، اجرایی و نظارت دیگر دست اندرکاران همکاری خوبی دارند و ۱۵ هزار نفر در برگزاری انتخابات مشارکت دارند.

او با اشاره به اینکه مردم به خوبی دشمنان را می‌شناسند، افزود: هر زمانی که دشمن خواسته مردم را نسبت به نظام و انقلاب در برهه‌های مختلف دلسرد کند مردم پاسخ محکمی به دشمنان دادند.

استاندار بوشهر انتخابات را نماد اراده ملت دانست و بیان کرد: وقتی که دشمن قصد دارد نماد اراده ملت را که همان انتخابات است، کمرنگ کند تجربه گذشته نشان داده است که به طور حتم انتخابات پرشورتر برگزار می‌شود.

گراوند ابراز امیدواری کرد: دوم اسفند، با حضور پرشور مردم استان بوشهر به روزی خوب و به یاد ماندنی تبدیل شود.

او با بیان اینکه انتخابات با امنیت، توسعه، پیشرفت، آبادانی با اقتدار مجلس ارتباط مستقیم دارد، گفت: باید همه تلاش کنیم انتخاباتی باشکوه برگزار شود. رای اولی‌ها نیز لازم است به عنوان نخستین تجربه سیاسی خود، در انتخابات مشارکت فعالی داشته باشند.

مشارکت در انتخابات تجلی تداوم حضور مردم در عرصه‌ای دیگر 

گراوند با اشاره به اینکه مردم استان بوشهر همواره در صحنه‌های انقلاب فعالانه حضور داشته‌اند، افزود: همیشه مردم استان بوشهر حمایت خود را از نظام و انقلاب نشان داده‌اند. به گونه‌ای که دشمنان تلاش کردند حضور مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال کمرنگ شود، اما مردم استان بو‌شهر با وجود مشکلات، گرفتاری‌ها، کم‌وکاستی‌هایی که وجود دارد، یکپارچه در مراسم ۲۲ بهمن حضور یافتند و بار دیگر دشمنان را ناامید کردند.

او  با بیان اینکه مردم استان بوشهر انرژی ۲۲ بهمن را برای حضور در انتخابات ۲ اسفند دارند، تاکید کرد: با توجه به رسالت همگان در عرصه انتخابات تقاضایی که از مردم داریم این است، هر کسی که می‌تواند جوان، پیر، زن و مرد باید برای حضور در پای صندوق‌های رای گیری تلاش کند.

استاندار بوشهر میزان مشارکت در انتخابات را بسیار مهم دانست و بیان کرد: همانگونه که مردم در ۴۱ سال انقلاب ثابت کردند و حتی پیشینه مبارزاتی مردم استان قبل از انقلاب نشان می‌دهد که نسبت به این آب وخاک حساسیت دارند، امیدواریم مردم استان فردا برگ پرافتخار دیگری بر کتاب افتخارات استان بیفزایند.

گراوند افزود: امیدوارم انتخابات دوم اسفند به عنوان نمادی از حضور گسترده مردم  در تاریخ استان ماندگار  شود.

تعداد نامزدها به ۶۶  نفر رسید

او به آخرین آمار نامزدهای انتخابات مجلس در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: بر اساس آخرین آمار ارائه شده ۶۶  نامزد  برای تصاحب چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی رقابت می‌کنند.

استاندار بوشهر، بیشترین نامزد را مربوط به حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم با تعداد ۲۳ نفر دانست و گفت: در حوزه دشتستان ۱۵ نفر، حوزه دشتی و تنگستان ۱۴ نفر و در حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه ۱۴ نفر با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.