رئیس شورای نگهبان در شهرستان قلعه گنج گفت: در مجموع کل شهرستان ۸۲ شعبه رای داریم که از این تعداد ۵۰ شعبه در حوزه مرکزی و ۳۲ شعبه در حوزه چاه دادخدا و رمشک قرار دارند.

محمود فلاحی رییس شورای نگهبان در قلعه گنج طی گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، گفت: باتوجه به توصیه‌ها و رهنمود‌های مقام معظم رهبری که فرمودند مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات بار دیگر نقشه‌های شوم استکبار را بر باد می‌دهند، با پیش بینی‌های انجام شده مردم قلعه گنج نیز به ندای رهبر فرزانه لبیک می‌گویند وحضور حداکثری خود را نشان خواهند داد.

او به آمار واجدین شرایط در این دوره از انتخابات اشاره کرد و افزود: در شهرستان قلعه گنح ۴۵ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.

رییس شورای نگهبان در قلعه گنج گفت: در مجموع کل شهرستان ۸۲ شعبه رای داریم که از این ارقام ۵۰ شعبه در حوزه مرکزی و ۳۲ شعبه در حوزه چاه داخدا ورمشک قرار دارند که از لحظه اعلام ساعت رای گیری تا پایان در جهت اخذ رای در خدمت مردم هستند.

فلاحی بیان کرد: تعدادی نیرو بعنوان سرناظر و ناظر در پای صندوق‌های ارای مردمی با اشرافیت و نظارت کامل بصورت تخصصی حضور دارند.

همچنین سالاری کارشناس هیئت اجرایی شهرستان قلعه گنج گفت: در کل شهرستان ۸۲ شعبه رای داریم که از این میزان ۷۰ شعبه در روستا‌ها و ۱۲ شعبه در حوزه شهری مستقرهستند.

او افزود: ۹۸۴ نفر در هیئت اجرایی در حوزه‌های مختلف جهت اخذ رای مردم فعالیت دارند که در بحث اجرایی وامنیتی نقشی بسزا دارند.

کارشناس هیئت اجرای انتخابات در قلعه گنج گفت: از میزان ۴۵ هزار واجدالشرایط رای پیش بینی می شود که حدود ۹۰ درصد از این آمار در انتخابات شرکت خواهند کرد.

سالاری درپایان بیان داشت: امیدواریم که در قلعه گنج انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری تمام اقشار بار دیگر دشمنان در کمین انقلاب اسلامی را از تمام نقشه‌های شوم وشیطانی مآیوس کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار