
پورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: ارتباط با رسانه وجراید از قبیل رسانههای سنتی و رسانههای متنوع جدید موجب شناخت بهتر و موثرتر مخاطب و ارتباطی دوسویه شده که یکی از بهترین نتایج این ارتباط بی واسطه و مداوم، کسب بازخوردهای آنی و خودارزیابیهایی مکرر و موثر دو جانبه میباشد.
او ادامه داد: مجموعهای از اقدامات رسانه مانند انتشار اخبار در شبکههای اجتماعی متنوع، انتشار موضوعات در سایت ها، انتشار تصاویر و کلیپهای محیط زیست، تهیه و توزیع موشن گرافیها و اینفوگرافی ها، بنر، پوستر، پلاکارد، استند، کاتالوگهای خبری و آموزشی، مصاحبهها و آفیشهای زنده خبری و ... در چارچوب مخاطب شناسی از جمله عوامل این رشد است.
پورمردان بیان کرد: تشخیص درست جامعه هدف برای موضوعات متنوع محیط زیستی و تهیه ابزار و محتوای مناسب با آن با استفاده از امکانات رسانهای بروز تحولات درخوری برای محیط زیست استان در یک سال گذشته رقم زده، به گونهای که مباحث محیط زیست و اهمیت آن امروزه حتی در دورترین مناطق استان شناخته شده است و این اقدامات به طبع، بازتابی از انبوه اقدامات عملیاتی و اجرایی است که در جامعه منتشر و بازتاب مییابد.
انتهای پیام/گ