رئیس پلیس راه استان ایلام از افزایش ۱۱درصدی تردد وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان طی سال جاری خبر داد.

افزایش ۱۱ درصدی تردد وسایل نقلیه در راه‌های برون شهری ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه‌های تردد شمار، تردد وسایل نقلیه در جاده‌های برون شهری استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.

او بیان کرد: با وجود افزایش حجم ترافیک در محور‌های مواصلاتی استان، با برنامه ریزی‌های مناسب پلیس راه استان، تردد در جاده ها‌ی استان روان و بدون مشکل در حال انجام است.

رئیس پلیس راه استان ایلام اضافه کرد: تعداد ۳۶ واحد گشتی محسوس و نامحسوس با استفاده از تجهیزات در اختیار به صورت فعال در جاده‌ها حضور داشته و رفتار‌های ترافیکی رانندگان را رصد می‌کنند و با خاطیان برابر مقررات برخورد می‌کنند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در ۱۰ ماهه اخیر سال جاری با استفاده از تمامی ظرفیت‌های این پلیس و با همکاری دستگاه‌های خدماتی و امدادرسان، دستگاه قضا و دستگاه‌های دخیل در امر تصادفات توانسته‌ایم با میزان کمترین کشته در بین تمامی استان‌ها رتبه برتر کشوری را کسب کنیم.

سرهنگ همتی زاده یادآور شد: با توجه به روز‌های پایانی هفته و احتمال ترافیک در محور‌های مواصلاتی استان از تمامی رانندگان تقاضا داریم با رعایت سرعت مطمئنه و به دور از ارتکاب هرگونه تخلف آرامش برای خود و سایر رانندگان عبوری در جاده‌ها حاکم کنند.

منبع : مهر

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.