ارسال اقلام انتخاباتی به مناطق صعب العبور مازندران

صندوق ها و امکانات لازم برای رای گیری به مناطق صعب العبور مازندران ارسال شده است.

حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،گفت: قانون به مجریان برگزاری انتخاب اختیار داده است که یک روز قبل از رای‌گیری امکانات و صندوق‌های رای گیری را به مناطق صعب العبور ارسال کنند.

او افزود: بخشی از اقلام مورد نیاز برای رای گیری امروز به مناطق صعب‌العبور استان ارسال و مابقی فردا ارسال خواهد شد.

حسن نژاد گفت: در این دوره از انتخاب دو داوطلب با نام و نام خانوادگی کاملا مشابه در یک حوزه انتخابی  وجود ندارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از رای دهندگان خواست علاوه بر نام و نام خانوادگی داوطلب، کد مربوط به نامزد انتخاباتی مورد نظر خود را نیز درج کنند.

او با با بیان اینکه هیئت‌های اجرایی و هیئت نظارت برای برگزاری یک انتخاب پرشور دارند، افزود:با توجه به جهت گیری‌های وزارت کشور پنج مرحله آموزش برای فرمانداران و بخشداران در مازندران و تهران برگزار شد.

حسن نژاد گفت: این آموزش‌ها به همراه توصیه‌های لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و افزایش صحت انتخابات تا بعد از ظهر فردا ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات مازندران ادامه داد: ۳۰۸۰ صندوق اخذ آرا در مازندران اختصاص یافته است که ۲۴۵۴ صندوق ثابت ۶۲۶ صندوق سیار است.

او با بیان اینکه یک شعبه اخذ رای برای اقلیت‌های مذهبی در ساری نیز اختصاص یافته است گفت: صندوق های رای برای همه نقاط استان که مراکز جمعیتی هستند در روز انتخابات پیش‌بینی شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه ۴۱۷ مازندرانی در روز شمار انتخاب ثبت نام کرده بودند،گفت: پس از بررسی صلاحیت ها در هیئت‌های اجرایی ، نظارت و شورای نگهبان و انصراف برخی از داوطلبان در حال حاضر ۱۳۳ نفر در حال رقابت هستند.

او افزود: ۲ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۴۵۵ نفر واجد شرایط رای دادن در مازندران هستند که ۱۱۴ هزار نفر نیز برای نخستین بار پای صندوق‌های رای می‌روند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.