کریس زامپلا در طی صحبت‌های خود اعتراف کرد که آن‌ها نیاز به زمان بیشتری برای توسعه بازی داشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند وقتی است که از عرضه بازی جدید شرکت الکترونیک آرتز یعنی Star Wars Jedi: Fallen Order می‌گذرد. این عنوان نیز مانند بسیاری از عناوین بازار در هنگام عرضه دارای ایرادات بسیار زیادی بود که باعث آزار بسیاری از گیمرها شد. ایراداتی که در این عنوان وجود داشت به اجرای بازی یا خروج ناگهانی از آن مربوط نمی‌شد و مربوط به داستان و نحوه گذراندن مراحل بازی می‌شد. در این بازی گیمرها می‌توانستند مراحل بازی را بدون هیچ ترتیب خاصی پشت سر بگذارند، یعنی گیمرها می‌توانستند ابتدا دومین مرحله از بازی را انجام داده و سپس سراغ مرحله اول بازی بروند.

سخنان عوامل این بازی

زمانی که این بازی در سال پیش عرضه شد، به نظر می‌آمد که مدت خیلی زیادی می‌گذرد که یک عنوان اول شخص با روایت داستانی در فضا برای علاقه‌مندان دنیای بازی عرضه می‌شود. خوشبختانه با برطرف کردن مشکلات اولیه بازی این عنوان توانست تا به موفقیت مناسبی برسد و کاربران خود را راضی نگه دارد. با این حال این بازی همواره از مشکلات متعدد برخوردار بود که هیچ وقت به صورت کامل برطرف نشدند. در مصاحبات اخیر صورت گرفته با برنامه نویسان این برنامه، به نظر می‌آید که آن‌ها نیز به این مشکلات آگاه هستند و همچنین عقاید متفاوتی نسبت به شرکت دارند. در مصاحبه‌ای که با مدیر عامل و کارگردان عنوان استار وارز، کریس زامپلا، صورت گرفته، این شخص اظهار داشته که بازی می‌توانست از زمان توسعه بیشتری بهره ببرد و قوی‌تر منتشر شود.

صحبت‌های کارگردان عنوان Star Wars درباره ایراد زمانبندی عرضه بازی

این فرد همچنین اعلام کرد که اگر کمی بیشتر مهلت داشتند، قادر بودند بازی بسیار بهتری را منتشر کنند، اما متاسفانه فشاری که برای انتشار بازی در تعطیلات بر روی آن‌ها بود مانع تحقق این امر شد و آن‌ها نتوانستند آن طور که باید کار خود را به پایان برسانند. وی در طی مصاحبه خود گفت: " بله، ما یک گفت‌و‌گویی داشتیم که در طی آن تصمیم گرفته شد بازی در تعطیلات منتشر شود. این امر همیشه به فروش فوق‌العاده بازی‌ها کمک کرده" او همچنین ادامه داد: " ما در شرایطی بودیم که می‌خواستیم یک بازی را برای چند کنسول متفاوت درست کنیم و در یک تاریخ مشخص عرضه کنیم. حالا که به عقب نگاه می‌کنیم به یک دیگر می‌گوییم که ما می‌توانستیم کمی بیشتر بر روی این پروژه زمان بگذاریم ". با این حال بازی استار ورز توانست موفقیت بالایی کسب کند و این امر باعث شد شرکت یک گروه جدید را برای پروژه بعدی استار وارز استخدام کند.

 


بیشتر بخوانید: تاریخ رسمی عرضه بسته الحاقی جدید بازی Fallout 76 اعلام شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار