گوگل نام برخی از گوشی‌های پشتیبانی کننده از پلتفرم استادیا را اعلام کرد

شرکت گوگل به تازگی اعلام کرد که از این پس برخی از گوشی‌های شرکت سامسونگ و شرکت‌های دیگر از استادیا پشتیبانی خواهند کرد.

گوگل نام برخی از گوشی‌های جدید پشتیبانی کننده از پلتفرم استادیا را اعلام کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دنیای بازی‌های رایانه‌ای هر روز پیشرفت می‌کند و این موضوع سبب شده است که تغییرات زیادی نه تنها در بازی‌ها بلکه در کنسول‌های بازی نیز اعمال شود. در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های سازنده کنسول‌های بازی در حال کار روی پلتفرم مبتنی بر فضای ابری خود هستند و قصد دارند علاوه بر عرضه کنسول‌های فیزیکی، به گیمرها امکان استفاده و دسترسی به کنسول‌های آنلاین را هم بدهند. شیوه عملکرد کنسول‌های مبتنی بر فضای ابری به این صورت است که کاربر صرفا با تهیه کنترلر و اشتراک این کنسول‌ها می‌تواند بازی‌های مورد نظرش را بر بستر اینترنت اجرا کند و تنها سخت افزاری از جانب گیمر درگیر خواهد بود نمایشگر او است.

شرکت گوگل یکی از شرکت‌های فعال در این حوزه بوده و اولین شرکتی است که پلتفرم خود را عرضه و در دسترس گیمرها قرار داده است. پلتفرم شرکت گوگل استادیا نام دارد و چند ماهی از عرضه عمومی آن می‌گذرد، اما این پلتفرم علاوه بر مشکلات متعددی که داشت، دارای تعداد بسیار کمی بازی است و بهنظر می‌رسد گوگل صرفا از عرضه زود هنگام این پلتفرن قصد داشت نام خود را سر زبان‌ها اندازد. با این حال گوگل در تلاش است تا بتواند هرچه زوداتر مشکلات وجود در این بازی را برطرف کند و طبق آخرین اعلام این شرکت از اواخر این هفته قرار است تعداد دستگاه‌های اندرویدی پشتیبانی کننده از پلتفرم استادیا افزایش پیدا کنند.

گوگل نام برخی از گوشی‌های پشتیبانی کننده از پلتفرم استادیا را اعلام کرد

تا پیش از تنها گوشی‌های پشتیبانی کننده از این پلتفرم سه گوشی آخر شرکت گوگل یعنی گوشی‌های Pixel 2، 3 و 4 بودند و از این پس تعداد زیادی از گوشی‌‌های سامسونگ از این پلتفرم پشتیبانی خواهد کرد. در ادامه فهرستی از گوشی‌های پشتیبانی کننده از پلتفرم استادیا را مشاهده کنید:


بیشتر بخوانید: اولین رندرهای دیده شده از کانسپت گوشی کشویی TCL 


Samsung Galaxy S8
Samsung Galaxy S8+
Samsung Galaxy S8 Active
Samsung Galaxy Note8
Samsung Galaxy S9
Samsung Galaxy S9+
Samsung Galaxy Note9
Samsung Galaxy S10
Samsung Galaxy S10E
Samsung Galaxy S10+
Samsung Galaxy Note10
Samsung Galaxy Note10+
Samsung Galaxy S20
Samsung Galaxy S20+
Samsung Galaxy S20 Ultra
Razer Phone
Razer Phone 2
ASUS ROG Phone
ASUS ROG Phone II

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار