مسئول واحد زیباسازی شهرداری ایذه گفت: برنامه ریزی برای تبلیغات صحیح انتخابات انجام شد و همه داوطلبان استقبال کردند.

مجتبی محمدی مسئول واحد زیباسازی شهرداری ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با شروع تبلیغات انتخابات معمولا نمای شهر زشت و دیوار‌ها پر از نوشته و عکس‌های دواطلبان انتخابات می‌شد ما طی سال‌های گذشته برنامه ریزی‌های برای ایجاد مکان و فضای مناسب برای تبلغات انتخابات انجام دادیم.

او افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته مکانی‌های در سطح شهر برای تبلیغات در نظر گرفته شد و داوطلبان با مراجعه به شهرداری و دادن عکس و خود با پرداخت هزینه کار نصب عکس و بنر‌های تبلیغاتی را به شهرداری واگذار کردند.

محمدی بیان داشت: همه نامزد‌های انتخاباتی این کار را انجام می‌دهند و عوامل شهرداری عکس‌های تبلیغاتی همه نمایندگان را به تور مساوی در مکان‌های مناسب در معرض دید مردم قرار می‌دهند و پس از اتمام زمان تبلیغات این عوامل تمامی تبلیغات را از سطح شهر جمع کرده و نمای شهر به حالت قبل تبدیل می‌شود.

مسئول واحد زیباسازی شهرداری ایذه با اشاره به اینکه اجرای این طرح خلاقانه در ایذه یک فرهنگ سالم برای تبلیغات تبدیل شد تصریح کرد: ما برای نهادینه کردن این فرهنگ چند سالی است برنامه ریزی کردیم که بازتاب خوبی در سطح شهر داشته است مردم و همه داوطلبان استقبال کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.