مسئول واحد زیباسازی شهرداری ایذه گفت: تعداد ۸۵۰ عدد تابلوی معابر شهری طی مدت زمان کوتاه در این شهرستان نصب شد.

مجتبی محمدی مسئول واحد زیباسازی شهرداری ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تعداد ۸۵۰ عدد تابلوی معابر شهری طی مدت زمان کوتاه در این شهرستان نصب شد که یک رکورد محسوب می‌شود.

او افزود: نهضت نصب تابلوی معابر تا نصب کلیه تابلو‌ها در سطح شهر ادامه داردو این کار با هدف رفع نواقص و ارتقای سطح دسترسی شهروندان به معابر صورت می‌گیرد.

محمدی بیان داشت: از آنجائی که وجود تابلو‌های شناسه معابر شهری، تردد و انتخاب مسیر را برای وسایل نقلیه و عابران تسهیل می‌نماید، برآن شدیم تا پس از شناسایی نواقص و نیاز سنجی معابر شهری، با تلاش و فعالیت مضاعف این معضل همیشگی شهری را که در طول سال های گذشته همواره شهروندان و مدیران شهری را با دردسر‌هایی روبرو می‌نمود در قالب یک کار فوق العاده و برنامه ریزی شده در ۴ گوشه شهر و در تمامی محلات شهری این موضوع را در دستور کار و اولویت اول روابط عمومی شهرداری قرار دهیم و کلیه درخواست‌های مردمی و شهروندان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و نهایتا به سرانجام برسانیم.

مسئول روابط عمومی شهرداری ایذه گفت: تاکنون نهضت نصب تابلوی معابر به پایان نرسیده و همچنان در حال نصب تابلوی معابر شهری هستیم و آمار‌های نصب تابلوی معابر در سطح شهر در حال افزایش است و این نوید را به شهروندان میدهیم که بزودی پایان عملیات نصب تابلوی معابر شهری در ایذه از طریق رسانه‌های محلی و منطقه‌ای اعلام و پرونده این معضل شهری برای همیشه بسته خواهد شد.

مسئول واحد زیباسازی شهرداری ایذه تصریح کرد: با تعیین نام و نصب تابلو‌های نامگذاری معابر شهری بتوانیم بخشی از مشکلات شهروندان و همچنین دستگاه‌های خدمات رسان و امداد رسان در مواقع ضروری را رفع نمائیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.