برگزاری جشنواره ملی ایثار

مدیر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : جشنواره ملی ایثار همه ساله برگزار می‌شود .

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فرشاد شاکری مدیر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشا گفت : جشنواره ملی ایثار همه ساله توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

او گفت : هدف از برگزاری این جشنواره معرفی و تجلیل از برترین‌های آموزشی و تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه و ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی در بین آن‌ها می‌باشد.

شاکری افزود : دانشجویان، طلاب و دانش آموزان شاهد و اثارگر شامل همسر و فرزند شهید، جانباز ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان، آزادگان و همسر و فرزند آن‌ها در این جشنواره شرکت داشتند.

او افزود : نحوه انتخاب برترین‌ها بر اساس دستورالعمل و شاخص‌های ایثارگری، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مصوب طرح شاهد در دو سطح استانی و کشوری انجام می‌گیرد.

شاکری گفت : در مرحله استانی، دانشگاه‌های کلان منطقه ۳ حضور داشتند که تعداد ۷۴نفر از دانشجویان واجد شرایط شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های کرمانشاه، همدان، ایلام و کردستان و اسدآباد با هم به رقابت پرداختند و در نهایت تعداد ۱۵ نفر از این دانشجویان انتخاب و به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

او گفت : فعالیت‌ها و تلاش‌های ارزشمندی که در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در زمینه‌های توسعه و رشد علمی و پژوهشی دانشجویان شاهد و ایثارگر صورت گرفته موجب توانمندی آن‌ها در بخش‌های مختلف علمی، فرهنگی وپژوهشی شده است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.