در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

توسعه دفتر همکاری‌های آموزشی در شهرک‌های صنعتی

مدیر کل دفتر فنی و حرفه‌ای و کاردانش گفت: در نظر داریم تا دفتر همکاری‌های آموزشی در شهرک‌های صنعتی را برای هنر آموزان توسعه دهیم.

مصطفی آذرکیش مدیر کل دفتر فنی و حرفه‌ای و کاردانش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره همسو بودن فعالیت‌های هنرستان‌ها با شهرک‌های صنعتی اظهار کرد: در شرایط فعلی در ۷ استان کشور دفتر همکاری‌های آموزشی در شهرک‌های صنعتی ایجاد کردیم.

او ادامه داد: مقرر کردیم تا در ۳۱ استان کشور این دفتر‌های همکاری در شهرک‌های صنعتی توسعه پیدا کند و اکنون برای تحقق این هدف برنامه ریزی کردیم.

آذرکیش با اشاره به اینکه در شهرک‌های صنعتی که دفتر همکاری‌های آموزشی وجود دارد هنر آموزان در محیط صنعتی آموزش می‌بینند، تصریح کرد: در این فضا هنر آموزان تجربه فعالیت در محیط‌های صنعتی واقعی را پیدا می‌کنند تا با فضای کاری هم آشنا شوند.
بیشتر بخوانید: بنگاه‌های اقتصادی همکاری لازم را با هنرستان‌ها ندارند

مدیر کل دفتر فنی و حرفه‌ای و کاردانش اظهار کرد: این دفتر همکاری‌های آموزشی در شهرک‌های صنعتی مختلف وجود دارد که انواع آن متناسب با نوع صنعت و استان مشخص می‌شود و عمدتا هم هنر آموزان در این شهرک‌های صنعتی جذب می‌شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار